miercuri, 6 martie 2013

Povestea unui orgasm nesexual


"O femeie foarte interesantă pe nume Prema a venit să mă vadă pe vremea când aveam un studio de înregistrări, în anii 1980. Mi-a spus că scrisese nişte poezii spirituale extatice şi voia să le înregistreze pe bandă. Am programat câteva şedinţe şi am fost foarte fericit să descopăr că scrisul ei şi modul în care vorbea erau excelente. Textele ei erau de asemenea extrem de erotice într-un mod mistic, utilizând metafore cosmologice cu rădăcini sexuale pentru a descrie uniunea extatică a inimii cu Dumnezeu.

Cu căştile în urechi, monitorizând şedinţele de înregistrare ale vocii ei frumoase şi seducătoare, care descria tot felul de orgasme cataclismice primare, mi-am imaginat natural că în mod cert ea avea o viaţă sexuală pe cinste. Într-o zi, după ce şedinţele s-au terminat, m-a întrebat dacă am putea să medităm împreună iar eu am acceptat cu plăcere. Am micşorat lumina în cameră şi stăteam faţă în faţă, cam la doi metri jumătate distanţă. O prezenţă delicioasă a umplut camera şi ne-am scufundat repede într-o stare profundă de pace.

Apoi am început să am o senzaţie extatică, ca şi cum energia din zona sexuală devenea din ce în ce mai puternică pe măsură ce continuam meditaţia, dar fără nicio excitaţie fizică. Deodată, respiraţia partenerei mele deveni neregulată, şi începu să geamă erotic. Am deschis ochii şi am observat că tremura toată. Brusc, capul i s-a smucit pe spate, spatele i s-a curbat ca un arc împingându-i sânii ampli către plafon, şi a început să emită sunete puternice de extaz, ca şi cum ar fi avut un orgasm.

Când s-a potolit în sfârşit (părea că o să dureze la nesfârşit), am întrebat-o ce s-a întâmplat, curios să aflu dacă avusese sau nu un orgasm. Până la urmă, dacă doar meditaţia în prezenţa mea poate induce aşa ceva, poate că sunt un fel de yoghin psihosexual superman şi eu nu ştiu! Prema se grăbi să mă asigure că nu a avut un orgasm sexual, ci un „orgasm în inimă”, cum îl numea ea.

Ea mi-a povestit cum a avut o transmisie de tip shaktipat de la un învăţător numit Amrit Desai, prin intermediul ochilor, experienţă după care a începu să aibă aceste „orgasme în inimă” spontane. Ele apăreau adesea prin meditaţie, de obicei cu un partener, şi îi ofereau o stare extatică de beatitudine, care putea dura ore întregi. Eu unul m-am simţit, în mod cert, extraordinar după această experienţă. Prema şi cu mine am devenit prieteni şi parteneri de meditaţie pentru următorii zece ani."

"Erosul Înălţător" de John Maxwell Taylor, Fragment din Capitolul 2 - De la terapie la iubirea extatică vindecătoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu