joi, 7 martie 2013

Artele taoiste de dormitor


„Norii s-au adunat, dar ploaia nu a mai venit”. Ghici care este sensul sexual ascuns al acestei propoziţii nevinovate?

De ce este sexualitatea taoistă superioară celei occidentale? O simplă comparaţie între texte ce aparţin celor două culturi este concludentă. În mai multe cărţi taoiste „de noptieră” – cum se numesc în mod tradiţional manualele de sexualitate chineză – se menţionează că măsura corectă pentru satisfacerea deplină a unei femei este de „o mie de înfigeri”. Chiar dacă pare mult, în realitate aceste penetrări acoperă cam o jumătate de oră, iar această durată nu este nici pe departe mult pentru un taoist. Intervalul se justifică şi din punct de vedere al medicinei occidentale, aceasta fiind durata observată în care o femeie poate atinge starea de orgasm în condiţii normale. În paralel însă găsim în lucrarea ce se vrea de referinţă a autorului american David Reuben, “Tot ce ai vrut să ştii despre sex”, că „un bărbat potent normal va efectua între 50 şi 100 de înfigeri pelviene”. Etalonul orar ar fi de 5-10 minute! Nu e de mirare că în societatea occidentală frustrarea feminină a atins cote astronomice.

Controlul ejaculării, secretul taoist

Toate tratatele taoiste sunt de acord cu acest aspect: ejacularea masculină este baza deteriorării sănătăţii bărbatului şi a relaţiilor sale amoroase. În scopul de a-şi menţine tinereţea şi vigoarea, există nenumărate tehnici şi indicaţii. Un bărbat care nu ejaculează nu este nici pe departe privat de orgasm, dimpotrivă. Atunci când aceasta reuşeşte să-şi controleze impulsul ejaculator, apare un alt fel de orgasm, mult mai profund şi mai puternic decât cel obişnuit. Cu această ocazie, femeia este şi ea mulţumită – pentru că nu mai este oprită din joc înainte de a juisa, la rândul său – iar bărbatul nu-şi mai pierde energia vieţii conţinută în spermă.

Sexul taoist? O poezie

Una dintre trăsăturile de bază ale poporului chinez este rafinamentul estetic minuţios. Un chinez e în stare să facă o operă de artă şi dintr-un bob de orez. Bineînţeles că aceeaşi regulă se aplică şi domeniului sexual. Atunci când se pregăteau pentru o întâlnire amoroasă, femeile taoiste creau o atmosferă deosebită. Lumina slabă a lumânărilor, cearşafurile stropite cu pudră parfumată cu proprietăţi afrodiziace, diferite podoabe şi ornamente cu tâlc, băuturile aromate  – toate creau un cadru care trezeau dorinţele amanţilor. Denumirile organelor şi acţiunilor sexuale nu au nimic vulgar, chiar dimpotrivă. Nevinovăţia lor face din jocul amoros ceva asemănător jocului de copii. Spre exemplu, ai putea să crezi că una din denumirile clasice ale actului sexual este „Norii şi ploaia”? „Norii” simbolizează esenţa feminină, yin, în timp ce „ploaia” se referă la esenţa masculină, yang, sperma. „Norii s-au adunat, dar ploaia nu a mai venit” – spune un text. Clitorisul se numeşte „terasă de jad”, vaginul „palatul ceresc”, iar penisul „tijă de jad”. Orgasmul feminin se numeşte „marele reflux”, iar ejacularea masculină mai poartă şi numele de „moarte”.

Câte bordeie, atâtea obiceie

Amanţii chinezi nu sunt nici pe departe adepţii ideii că după ce închizi lumina totul decurge de la sine. În primul rând, lor nu le place amorul pe întuneric. Apoi, ei nu se lasă deloc în voia simţurilor dezlănţuite, dimpotrivă. Atenţia bărbatului în acele momente se aseamănă cu aceea a unui călăreţ pe un cal cu hăţurile uzate. În orice moment se pot rupe, iar el poate să cadă de pe cal. La fel, în orice moment senzaţiile o pot lua razna şi energia vieţii poate fi pierdută prin ejaculare. Astfel că, după „sorbirea izvorului abundent” – adică după ce a executat cunilingus în timpul preludiului, „ambasadorul” – un alt nume al penisului” – este pregătit „să-şi prezinte recomandările” – adică să pătrundă cu veneraţie – în „palatul ceresc”, vaginul. Protocolul precizează că aceasta trebuie să se facă „încet şi cu respect”. Aici este indicată o penetrare superficială, care stimulează mai ales clitorisul femeii şi mai puţin glandul – „capul broaştei ţestoase” – ce nu trebuie să fie expus „marelui reflux”, adică orgasmului feminin. Abia după ce primul orgasm feminin a apărut, bărbatul se hrăneşte cu puterea lui şi devine stăpân pe situaţie. Poate să-şi permită penetrări mai profunde şi energice. Una din schemele preferate de sexologia taoistă este cu nouă penetrări superficiale şi una adâncă, acest ciclu repetându-se până când ambii iubiţi sunt satisfăcuţi.

Jucării sexuale, cheile reuşitei

Atunci când mergeau la o întâlnire amoroasă, bărbaţii chinezi aveau buzunarele pline cu cadouri – bijuterii şi parfumuri – cu care îşi seduceau iubitele, dar şi cu diferite „ajutătoare”, precursoarele produselor pe care le găsim din abundenţă la sex shopuri în zilele noastre, dar pe care nu le folosim cu atâta iscusinţă. Biluţe cu clopoţei pe care le introduceau în vaginul iubitei pentru a le amplifica senzaţiile şi pentru a scoate un sunet incitant; inele de fildeş şi panglici colorate pentru a-şi fixa baza penisului şi a-şi menţine erecţia cât mai fermă; uleiuri pentru pofte trupeşti – toate impregnate cu plante aromatice care măresc circulaţia sangvină în zonă. Femeile foloseau frecvent penisuri artificiale, numite eufemistic „Domnul Kuo”. Kuo este un nume comun în China, iar aceste ajutătoare erau garnisite cu panglici cu care se legau de gleznă, pentru a putea fi utilizate mai uşor.

Sursa: puteredefemeie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu